Saabklub.dk

Nyheder samt spørgsmål og svar vedrørende Saab...
Dato og tid er man 24. sep 2018 21:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Der gik lidt sovs i det gamle indlæg, så nu kommer den lige igen med tekst og foto´s.
:) så har man fri fredag og skal hente værktøj, reservedele og tilbehør hjem fra fjernlager, have det renset sorteret og hængt op på de nye værktøjstavler. Så er man vinterklar til at gå bilerne igennem og rette småskavanker.
Pc med netadgang og hovedsaglig fyldt med rep.bøger og manualer til et utal af bilmærker, sådan et værelse har jeg altid ønsket mig. rent guf! :D :D :D
kaffe laves på få minutter, alkoholfri dåsemad serveres også. Damn det er gåååådt. Venner uanset bilmærke kan altid droppe ind hvis der er gang i hobby arbejdet.
kindly anders

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Hej,

Imponerende hjemmeværksted du har dig der. Må være enhver "hjemmemekanikers" drøm. Håber på at tillægge mig noget tilsvarende engang med tiden :) Er det et barkøleskab du har hængende til venstre i billedet?

Kent

Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
:)
Tak for de venlige ord, ja det er rart at tingene er til stede, når man har brug for det. Helt på toppen som autoværksted er det naturligvis ikke og skal heller ikke være det, men det klarer de små problemer og sparer naturligvis værkstedskroner, som jo så igen kan benyttes til reservedele og evt værktøj.
Denne vinter har det helt klart haft sine fordele. ;)
Og ja bar køleskab er det, havde iøvrigt et til salg sidste år, det er nu rart nok og kan jo også rumme sodavand.
Jeg mangler stadig at føre lidt el rundt og lidt kraft til slibemaskiner. Men det kommer. Ham der flytter ind efter mig får sig et "hyggeligt Værelse" til lidt fred og ro, mens fruen ser romantiske serier på TV.
venlig hilsen Anders

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]